Lägg in Snygga länkar till Videos!

K

Kapre

Hälst på din egen häst :D Men går bra på nån annan fin häst med som du vill dela med dig av! Älskar nämligen att kolla på western hästar speciellt i rörelse! :banana:

Sv: Lägg in Snygga länkar till Videos!

Jag gillar oxå henne. De är sååå roligt att sitta och titta på denna video. Otroligt bra. Jag tror nog de är den bästa video jag sett hittils på Youtube. Och jag har sett bra många.:love::love:

Jag gillar oxå henne. De är sååå roligt att sitta och titta på denna video. Otroligt bra. Jag tror nog de är den bästa video jag sett hittils på Youtube. Och jag har sett bra många.:love::love:

JAPP håller helt med :D

Ok,, bjuder på en videomix på mej å Zip. Lite mörka och dåliga rörliga klipp, mamma är inte så bra på att filma när jag rider :smirk: men jag lovar att det var värre filmat när jag tävlade i hoppning :rofl: då såg man mest himlen och marken :rofl:

:angel::angel::angel:

http://www.youtube.com/watch?v=0MXuuPlBSdA

bäst att ta fram kameran då... :D kan ju kanske bli en kul film så här i inridnings skedet :D

snygg häst!

nä nu e jag less på pleasure! vill prova en reiner, verkar så roligt. idag när jag red medryttisen så började han "spinna" för fort (jag trodde han skulle ta ett steg i taget som vanligt) så jag höll på att ramla av haha (red barbacka). är det svårt att sitta kvar i en spin?

Å.. jag blir så rörd så jag är alldeles tårögd nu ju....:D

..det är ju så fint! Så ska jag också rida!! Ha!

Oh fiiiiint :love: Jag ska också bli som henne när jag blir stor :D Jag som inte ens kan fixa spinn med sadel och träns och en häst som annars i princip kan själv.. Får nog öve lite först :o

snyft... så vackert!!! måste gå till stallet och lära min dam buga..

Reining är mycket roligare:D

Senast ändrad av en moderator:

Mycket skräp har jag sett på you tube men hon är helt underbar:love::love:

Sådant samarbete vill jag oxå ha:mad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 493
Senast: Bee
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 512
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Tjockistråden 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII