I

Idasagare

Jaha. Nu är det dags. Nio var de små lagen, ett trillade bort. Åtta var de små lagen, ett trillade bort. Just nu (då) är de sju små lagen.

Gärds får inte ihop ett lag. (Tävlingarna utomlands lockar mer för några. :) ) Nu är de bara 2 i laget och av 2 blir inget lag. :angel:

Hörde av arr att Flyinge Rf drar sej ur p.g.a en av ryttarnas skada i Öveds.

Så ni lag som ska dit. Lycka till!

(Det blir 2 ekipage fr Gärds som rider ind.)

Sv: Lag-SM

Tråkigt.....men hoppas att det blir en kul tävling iaf!

/PrinceFair vars lag försvann innan det ens var anmält....

Samma för oss ,trodde vi hade ett lag tills för två veckor,nu är det bara Lotta kvar,vi andra blir kvar hemma med skadade hästar :cry:

Alingsås är borta ur toppstriden.Endast tre ryttare i laget och en vägrade ut sig i hoppning,som för övrigt bjöd på mycket fel.

Hebbeli skrev:
Alingsås är borta ur toppstriden.Endast tre ryttare i laget och en vägrade ut sig i hoppning,som för övrigt bjöd på mycket fel.

Blomberg lr??? hon blev utesluten i banhoppningen i gärds oxå.... tror det var hennes första *-iga med den hästen där.....

Udden har tyvärr inte uppdaterat deras hemsida.. :mad: vet nån hur ställningen är just nu???

Beklagar att uppdatering inte skett fullt ut. Varför kan jag inte svara på eftersom att jag inte har det ansvarsområdet. Slutresultatet blev

1: Udden
2: Gotland
3: Tranemo (har jag för mig)

Vad hände med dig? Mysko och kompani satt och väntade på dig i terrängen men dom såg att du kom och ledde hästen sedan.

Den bjuder fint på hindret och ser ut som att den lätt tänker hoppa ,men sen slår på tvärnitar och bara kasar in i hindret.

Hebbeli skrev:
Den bjuder fint på hindret och ser ut som att den lätt tänker hoppa ,men sen slår på tvärnitar och bara kasar in i hindret.

Hmm trevlig häst :crazy:
Gör den likadant i terrängen eller bara hoppningen?

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu finns det bestämmelserna för årets Lag SM Fälttävlan ute på nätet. Max 3 D ponny (minst 2)och max 2 C ponny (minst 1) skall ingå i...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: viktory
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det har både kommit fler och färre lag till lag-SM i fälttävlan än vad arrangören räknat med. Totalt 22 anmälda lag är...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Gunnar
·
V
  • Låst
Fälttävlan Finns det några duktiga ponnyekipage i som tillhör Stockholms regionen som skulle vilja bilda allians inför LAG SM FÄLTTÄVLAN?Själv hade...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: LenaH
·
P
Fälttävlan Hej alla bukisar! Min syster ska rida lag-sm i fälttävlan för andra året i rad första helgen i september. Förra året var det askul...
2
Svar
35
· Visningar
3 332
Senast: Jozef
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar