Lag-sm - Örebro

Anro

Trådstartare
Vilket dressyrprogram kommer arrangören slutligen bestämma sej för? Det som står i propositionen för lag-klassen eller det som står i den * klass som är "obligatorisk" för lagdeltagare. Vore väl bäst om det är samma :D

Sv: Lag-sm - Örebro

Någon som vet om de har många amälningar? Vore skoj att få plats i den individuella enstjärniga och genomföra en enstjärnig i år.

..samma som vad? samma som lagklassen eller samma som den obligatoriska. Vilken är rätt tro?

..samma som vad? samma som lagklassen eller samma som den obligatoriska. Vilken är rätt tro?

Ibland är ni jobbiga. :angel:
Vem tror på allvar något annat än att det ska vara samma och är ett vanligt, simpelt skrivfel som inte upptäckts av arrangören.

Dock är det bra om man höra av sej till arrangören direkt och inte bara gnäller här. :devil:
Och det är bara att läsa reglerna, där står vad det ska vara! (A för er som inte ids läsa själva :devil:)

http://www3.ridsport.se/Tavling/Falttavlan/TR-Regler/SM-Lag/

:rofl:

Senast ändrad:

....nu var det iof Anro som undrade och efter svaret på det blev jag också lite undrande och osäker. Är det någon som gnällt här????:confused: Ok, jaja kan inte se det...men tack för trevligt svar iallafall .....

Det ska vara dressyrprogrammet för lätt klass 2007 väl ? ;D Hoppas det :)

Menar du för ponny eller häst nu? Jag tror de andra här fränst syftar på storhäst, och då är det * som gäller.

På ponny är det däremot Lätt 2007 (40m-bana)

KL
Jaha hur ser det ut nu då? Vilka kommer till Örebro? Vilka har lag ? Vilka får inte ihop något eller behöver ekipage?:laugh:

Vi trodde att vi hade... Men vår 90-ryttare hade missuppfattat kvalreglerna så vi vet inte om vi har någon som kan rida 90. Men hon ska tydligen tävla varje helg nu framöver tills hon kvalar (helt deras egna beslut), så hoppas att hon klarar det!
Som det der ut nu är vi 5 st som är kvalade till 80, varav en med 2 hästar. Förhoppningen var ju att en till skulle kvala 90, annars får ju inte alla vara med men just nu får vi vara glada om vi får lag alls :p

Det är isåfall en sydostskånsk allians, om vi får ihop lag :)

Men oavsett så åker jag nog upp och rider individuellt iaf. Om det finns plats.

KL
Jaha hur ser det ut nu då? Vilka kommer till Örebro? Vilka har lag ? Vilka får inte ihop något eller behöver ekipage?:laugh:

Jag antar att min klubb får ihop ett lag, vi har gott om ryttare på den nivån. Själv har jag anmält mig individuellt till den enstjärniga, hoppas bara jag får platS!

Jag tror att vi anmält två ponnylag o ett hästlag :)
Vi har oxå anmält, hoppas att det funkar efter helgens tävling i österland :angel: du får hålla tummarna ;)

Vi hade lag från början men nu har en efter en kommit på att dom inte kan.. Så nu letar vi i sista minuten och det går verkligen inte bra. Så om det är någon som är intressarad av att vara med så får ni jätte gärna höra av er! Eller om ni behöver en, eller helst två ryttare att låna in.

Jag hade tänkt att min 6åring skulle deb. * där, så jag vet inte om vi är så stabila lagryttre :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den svenska fälttävlanssäsongen börjar och slutar hos Gärds Ryttarförening. Kommande helg är det Kristianstad International Eventing med...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Deltagare från hela landet kommer i helgen till skånska Annelöv när Tågarpsortens Ryttarförening arrangerar lag-SM i fälttävlan 2022...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka