Lag-sm - Örebro

Sv: Lag-sm - Örebro

Börjar bli mycket anmälningar nu. Hoppas verkligen inte jag blir bortlottad nu när jag fixat boende o allt :(
Om något storhästlag saknar en ryttare hoppar jag gärna in :)

Det saknas ryttare i Hofors laget, men tyvärr är du ju fel distrikt

Det där med distrikt, hur noga är de på det egentligen? Förra året vet jag en från skåne som red i nån konstig allisans ganska långt bort...

Jag är en 90-ryttare som söker ett lag att rida i, tävlar för ängelholms rf i skåne : )

Hejsan, undrar om det finns ngt lag som behöver ett 90 ekipage? : ) jag rider för ängelholms rf i skåne och är den enda fälttävlansryttaren i klubben ...

Hejsan, undrar om det finns ngt lag som behöver ett 90 ekipage? : ) jag rider för ängelholms rf i skåne och är den enda fälttävlansryttaren i klubben ...

Jag förmodar att du rider 90 klass? Isf är du inte aktuell för något lag då lag-SM går i 1*.

Nehe, nu blev det tyvärr inget lag för våran del :cry:

Menmen, åker dit och rider individuellt iaf.

Och skulle något lag ha plats till en 80-ryttare till så har ni en här som brukar ha väldigt bra resultat :angel:

KL

Nu kommer *klassens dressyr gå på fredagen också?
Hmm jag som bara fixat boende + box lör-sön..

Wow, har ni sett de prel startlistorna som kom igår :D de tar aldrig slut, oj vad många som ska vara med - hur kul som helst :banana::banana:

Otroligt kul att även vi lagledare får starta enligt ena klassen!:D

Fick reda på att en av mina ryttare står skadad.
Så nu är vi bara 4....:(

Men kul ska vi ha!!

*kl*

Lite avis på alla er som ska till Örebro och rida det lockar verkligen :o Men efter mycket vånda så bestämde jag mig i år för att byta klubb och rida för min "hemma-hemma"-klubb i stället. Min nuvarande klubb har inga FT-ekipage...

Håller tummarna för fina tävlingar :D

*kl*

Hur farao lyckas man ändra prel startlistor så mycket?
Får nog lägga ett mail och vara besvärlig igen! Hrm...

naturligtvis för att irritera alla så mkt som möjligt ;)

Senast ändrad:

Av dom jag känner blev det i alla fall rätt nu, utom en som strukit sig för länge sen för skadad häst som fortfarande finns kvar

Ponnysarna verkar ju fått rätt klasser i varje fall nu

Ärligt talat, skall man ha ett SM bör man väl veta att det bara finns en ponnykategori men två åldersgrupper innan man lägger ut en startlista :eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den svenska fälttävlanssäsongen börjar och slutar hos Gärds Ryttarförening. Kommande helg är det Kristianstad International Eventing med...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Deltagare från hela landet kommer i helgen till skånska Annelöv när Tågarpsortens Ryttarförening arrangerar lag-SM i fälttävlan 2022...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka