Läste ni testet?

doglover

Trådstartare
Som konsumentverket gjorde?

Den enda, (av 10) vagnen fick godkännt. Och det var Carena Freeride.

Borde inte barnvagnar vara mera tåligare?:confused:
 
Sv: Läste ni testet?

Har tyvärr inte sett testet, men det är väl så med vagnarna nu för tiden att de ska vara så lätta som möjligt och då blir det väl tyvärr materialet som får stryka på foten :confused:
 
Sv: Läste ni testet?

Det var såna med vändbara handtag som gick sönder och att vagnen skulle kunna välta utav det.

Blev mkt förvånad över att bara en enda klarade av testet och då var det en billig.

Vår Teutonia är likadan. Den har fått vara inne på lagning bara för att den är "klenare" än de äldre versionerna.
 
Sv: Läste ni testet?

Jag såg testet. de va de som va med i Vi föräldrar va?

Här går man runt å tror att man e "duktig" som köper "märkesvagn" för att den ska vara bra och säker...
 
Sv: Läste ni testet?

Ja, mars numret.

Jo, man tycker ju det.

Prestige kostade ju för he*vete över 7000 spänn. Ska den inte tåla något då?

Om man har en sån vagn, och går i en nedförsbacke och handtaget bara släpper......Eller i en trappa.... Jag tror inte det är så bra för bebisar att få en hård flygtur i marken...
 
Sv: Läste ni testet?

:crazy::eek:
Fy vad hemskt om det skulle hända=/

Jag skulle ringa tillverkaren och be att få tillbaka pengarna om jag hade en av vagnarna som inte klarade testet.
 
Sv: Läste ni testet?

Man hade ju blivit nog förbannad om man hade en sån.
Funderar allvarligt på att köpa Carenan nästa gång en ny vagn behövs.
 
Sv: Läste ni testet?

Men den klarar bara upp till 15 kg.....
Min son väger nästan 10 kg redan nu och han är 5 månader.
 
Sv: Läste ni testet?

Men så är det ju nuförtiden, design går före kvalitee. Har läst en del barnvagnstester och de flesta säger likandant. Det satsat mest på flashig design än kvalite. Och sen har priset nada med hur bra saker är. Det beror ju helt på hur hårt man kan marknadsföra sin pryl. Snygga bilder, stora reklambilder, ja då säljer det ju.
 
Sv: Läste ni testet?

Jag är glad att vi köpte en begagnad teutonia som vi bara ska ha tills han kan ha sulky.
 

Liknande trådar

Mat Hittade ett intressant test baserat på en undersökning av två personer vid Technical University of Zürich som upptäckte att folks äckel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 557
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
734
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 654
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp