läderskydd eller veredus

_Peplis_

Trådstartare
"måste" ju ha nya tävlingsskydd, och funderar på ett par från Dyon eller Veredus. Dyon är ju i läder och Veredus i..ja polyurethaneplast..Visserligen är jag väll ingen duktig smörjare..men köper man dyra fina saker ska jag nog kunna smörja dom också!

Vilket föredrar ni?

jag skulle nog helst ha de från dyon men veredus är ju billigare.
tycker om läderskydd på någotvis, för när jag har något dyrt och "dyrbart" då är det roligare att smörja, och de blir bara finare och finare för varje smörjning :).

försej kan väl inte mina german line mäta sig med dyonskydden men jag älskar dom :).

som tävlingsskydd skulle jag ha valt Dyon... just för att jag tycker att läderskydd gör sig bäst till tävling :)

Läderskydden! Jag har ett par Pessoa läderskydd, i en jättesnygg brun färg, men dom är så svåra att sätta på så jag använder dom nästan aldrig... Så köp ett par som det inte tar tio minuter att spänna på! ;)

Dyon ha ju de klart snyggaste läderprodukerna i världen!!!
(och bästa enligt mig då)
men veredus är mycket bra de också, skulle ja ha ett par enbart til träning/tävling skulle jag absolut välja
Dyon, annars veredus :)
( lite skryt då, jag har träffat Dyon in person :D)

Jag köpte precis ett par Veredus till tävlingsskydd. Svarta med brunt läder i. Kanon bra passform o snygga enligt mig.

Skulle aldrig orka ha läderskydd plus att jag tycker dom är så krånliga att sätta på.

Jag skulle nog ha valt ett par Veredus med läderinsida. iofs dyrare än Dyon skydden men garanterat det hippaste just nu!
Ska du ha Dyonskydd ska du ha dom med bara kardborrar- snyggast... Fast jag gillar ju klart Herve G bättre.... ;)

Köpte nyligen ett par HG läder skydd!
Gillar dem skarpt. Tycker även att de är snygare än Dyon ;)

Liknande trådar

Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 286
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 587
Senast: Ajda
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka