Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
"måste" ju ha nya tävlingsskydd, och funderar på ett par från Dyon eller Veredus. Dyon är ju i läder och Veredus i..ja polyurethaneplast..Visserligen är jag väll ingen duktig smörjare..men köper man dyra fina saker ska jag nog kunna smörja dom också!
jag skulle nog helst ha de från dyon men veredus är ju billigare.
tycker om läderskydd på någotvis, för när jag har något dyrt och "dyrbart" då är det roligare att smörja, och de blir bara finare och finare för varje smörjning .
försej kan väl inte mina german line mäta sig med dyonskydden men jag älskar dom .
Läderskydden! Jag har ett par Pessoa läderskydd, i en jättesnygg brun färg, men dom är så svåra att sätta på så jag använder dom nästan aldrig... Så köp ett par som det inte tar tio minuter att spänna på!
Dyon ha ju de klart snyggaste läderprodukerna i världen!!!
(och bästa enligt mig då)
men veredus är mycket bra de också, skulle ja ha ett par enbart til träning/tävling skulle jag absolut välja
Dyon, annars veredus
( lite skryt då, jag har träffat Dyon in person )
Jag skulle nog ha valt ett par Veredus med läderinsida. iofs dyrare än Dyon skydden men garanterat det hippaste just nu!
Ska du ha Dyonskydd ska du ha dom med bara kardborrar- snyggast... Fast jag gillar ju klart Herve G bättre....
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.