- Svar: 16
- Visningar: 1 507
Jag ska ut och övningsåka i morgon och utmana min ångest. Jag har kollat vilken rutt som är bäst, tankat bilen, fyllt på kylarvätska, kollat oljan och blandat till spolarvätska att ha med mig. Så nu är det bara att köra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta med snacks! Det hjälper alltid när jag ska åka iväg.Jag ska ut och övningsåka i morgon och utmana min ångest. Jag har kollat vilken rutt som är bäst, tankat bilen, fyllt på kylarvätska, kollat oljan och blandat till spolarvätska att ha med mig. Så nu är det bara att köra.
Åh, jag har inga lämpliga snacks hemma och kommer inte passera någon butik heller. Det får inte vara socker i snacksen för det kan trigga en ångestattack.Ta med snacks! Det hjälper alltid när jag ska åka iväg.![]()
Jag ser så fram emot ditt besök!Jag ska ut och övningsåka i morgon och utmana min ångest. Jag har kollat vilken rutt som är bäst, tankat bilen, fyllt på kylarvätska, kollat oljan och blandat till spolarvätska att ha med mig. Så nu är det bara att köra.
Tack!Jag ser så fram emot ditt besök!
Bara att ringa efter vägen om du behöver. För uppmuntran eller vad som helst.![]()
Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.
Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.
Förstår att du inte vill göra det. Mitt tips är att ha en laddare i bilen som säkerhetsgrej. Jag sätter alltid min i laddaren om den är under typ 90 % när jag kör.Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.
Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.
När du ändå är på resande fot: åk inom Clas Ohlson eller Kjell&Company (t ex) och köp en powerbank. Om du laddar den hemma kan du sedan ladda mobilen varsomhelst.Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.
Ja, jag brukar alltid ha en laddare i bilenFörstår att du inte vill göra det. Mitt tips är att ha en laddare i bilen som säkerhetsgrej. Jag sätter alltid min i laddaren om den är under typ 90 % när jag kör.
Det har jag faktiskt hemma men jag är osäker på var jag har dem. Tror de ligger i skrivbordslådan. Och jag tänkte inte ens på att ta med en.När du ändå är på resande fot: åk inom Clas Ohlson eller Kjell&Company (t ex) och köp en powerbank. Om du laddar den hemma kan du sedan ladda mobilen varsomhelst.
De finns t o m så billigt som 100 resp 149 kr.
https://www.kjell.com/se/produkter/.../powerbank/linocell-powerbank-5000-mah-p89255
https://www.clasohlson.com/se/Powerbank-3350-mAh,-Clas-Ohlson/p/38-7694