Ladda upp bilder, album

Zlatan

Trådstartare
Om man har ett album på tex Photobucket eller något annat gratis ställe kan man då ha sitt album privat men ändå länka till vissa bilder som man vill visa? Alltså så att vissa bilder är synliga för allmänheten och vissa "osynliga"?
 
Sv: Ladda upp bilder, album

Raderat på grund av osäkerhet
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ladda upp bilder, album

I photobucket kan du ju välja om du vill ha en mapp privat och en mapp offentlig även om de ligger på samma konto. Men det kanske inte var det du menade?

Alternativet är väl fotogalleriet, där kan du ha vissa album privata men besökare som har ett visst lösenord kan se bilderna. Du kan också ha dem helt privata eller helt offentliga
 
Sv: Ladda upp bilder, album

Det du söker är ett ställe som förbjuder "browsing" i din bildkatalog alltså? Så att du kan direktlänka till bilder, men man kan inte se vilka andra som ligger i samma katalog?
 
Sv: Ladda upp bilder, album

Vet inte om det finns några gratistjänster med sådan funktion, men du kan ju alltid använda dig av någon tjänst där man skapar hemsidor, och sedan lägga bilderna där, men en tom index-sida?
 
Sv: Ladda upp bilder, album

Ett sätt är att använda lite anorlunda namn på filerna, då blir det inte så lätt i PhotoBucket att hitta och se en bild :)
 
Sv: Ladda upp bilder, album

Men det kan du ju ha på photobucket.
Om du väljer att ha albumet privat så kan ingen annan se dina bilder, men du kan direktlänka till de bilder du vill att folk ska kunna se
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 212
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 300
Senast: Red_Chili
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp