Ladda ner filmer

B

Bisquit

Vilket program är bäst om man vill ladda ner filmer? Är det Kazaa? Undrar även hur man ser om det är den riktiga filmen och inte skit? :confused:
 
Jag tycker inte att kazaa är det bästa.. prva dc++

Sen hur du kan se om det är bara skit eller inte så finns det lite olika saker att titta på.

tex, hur stor filmen är? kanske det är 2 delar av en normal lpng film och varje del är kring 800 mb så kan det vara bra kvalitet, du kan också titta vad filen heter, avi, divx och svcd är oftast bäst. Bäst är att titta på vad den heter,.. man lär sig efter ett tag vilka format som brukar vara bäst och vilka som brukar vara screeners, har du en kvick uppkoppling så är de ju bara att prova dig fram, och lär av att göra :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
552
Senast: lil-sis
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp