Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, jag testade nu.Jag kan inte alls ladda upp bilder från telefonen (iPhone 7) trots att jag gjort det förr? Är det sänkt tyngdgräns eller ngt annat?
Jag kan varken ladda upp direkt från kameran eller från datorn via vykortsikonen. Kort från FB funkar inte som media heller - är det bara filmsnuttar som gäller där?
Och flera bilder per inlägg verkar som sagt inte vara tillåtet oavsett hur man försöker kopiera in dem?
Råkade ut för samma, det jag gjorde var att öppna bilden i Afterlight, sen beskärde jag förvisso bilden lite och sen sparade den i det minsta möjliga format och då funkade det.Jag kan inte alls ladda upp bilder från telefonen (iPhone 7) trots att jag gjort det förr? Är det sänkt tyngdgräns eller ngt annat?
La in en bild i Föl 2017-tråden. Men när jag valde ”visa fullstorlek” kom den in två gånger. Valde jag att försöka ta bort en bild, så försvann båda?
Min bild kom också två gånger men jag kunde ta bort en.La in en bild i Föl 2017-tråden. Men när jag valde ”visa fullstorlek” kom den in två gånger. Valde jag att försöka ta bort en bild, så försvann båda?
När jag vill ha mer än en bild i samma inlägg gör jag på det gamla sättet; laddar upp dem någon annanstans först och kopierar sedan in bildadresserna här. När du klickar på vykortsikonen är det första alternativet att ladda upp bilder som en fil från datorn, men till höger finns det också en liten länk-symbol som du kan klicka på för att istället klistra in bildadresser. Då kan du få in fler än en bildJag får bara ladda upp en bild per inlägg, men ser att det dyker upp inlägg med flera bilder ändå. Hur går det till?
Jag antar att den från början var större både vad gäller antal pixlar och antal kb?Visa bifogad fil 14185
Från min mobil nu. Funkar.