LÅÅÅng VÄntan!!!

Casper

Trådstartare
Hej hopp!

Har ett sto som nu är dräktigt och som ska föla nästa år! Det är ju sååå lång tid kvar! Vad bör jag tänka på under tiden tycker ni? Ngt speciellt som ni själva kanske missat?eller skulle ändrat på nu i eftertanke?

Hon är efter Trombon och är betäckt med Poet...så vi får väl se vad det blir...ler..
:love:

Ha det bra alllihopa!

Sv: LÅÅÅng VÄntan!!!

ja visst e de jobbigt o vänta... pust o stön!!!
Själv så ska ja se till o rida min dräktiga ponny så hon musklar sej lite mer o tappar lite gräsmage... ;)
vill att hon ska hålla sej i så bra trim som möjligt då hon kan få problem med benen sista tiden innan fölning (har haft ehrlichia o blir lätt stel).

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 294
Senast: malumbub
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 672
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd