kyllera eller isbalsam eller helt enkelt någonting annat?

Psykskaft

Trådstartare
behöver bra tips på bra sådana märken och vad ni anser är bäst att använda, har ingenting just nu :( och känner att jag måste skaffa mej något bra efter preparat.!

sen ska jag oxå passa på att tacka för dom bra tipsen på säkerhetsvästar det slutade i att jag köpte mej en från ingdams (Ride Lite) och är super nöjd!

Sv: kyllera eller isbalsam eller helt enkelt någonting annat?

sweedClay, heter det så? kyllera i en liten hink med blått lock? Har jag andvänt och gillat! bra koncistens.. Och, hästen som annars kan få senfästesgallor efter ansträngning va torr och fin..

Vi rättvikare måste ju hjälpa varrandra ;)

Sv: kyllera eller isbalsam eller helt enkelt någonting annat?

SweedClay(kyllera) i all ära, men ack så kladdigt och kletigt. ;)
På så sätt föredrar jag isbalsam/isspray. Nackdelen med den är väl isf att man inte bör linda benen inom någon timme efteråt om det är så att man vill det. 30 minuter står det, men jag törrs aldrig inom någon timme.
Kylleran kan man ju linda ovanpå direkt för att få våtvärmande omslag.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 710
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka