Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Delvis KL
Fråga då ni säger att de släpper bettet... Vad rider ni på för bett ?
Har alltid haft lite samma problem på mina hästar (HBL) och då alltid fått rådet att ha ett så tungt och tjockt bett som möjligt, just för att du då får lite gratis av att de måste ta tag i det ...
Jättefin! Men jag kan inte se filmen... Intressant det där med att kasta med huvudet för det gjorde min under en period i början av utbildningen. Detta försvann helt när han blev lite mer varm i kläderna och förstod vad "jobb" innebär
Vad har ni för bakgrund då?
Oj vilken läckerbit! Jättefin, och faktiskt lite lika min kille under ryttare. Han har massor med kropp fram, desto mindre bak och kortare rygg.
Vart ligger ni utb.mässigt? Kul att höra då vi är superefter...
Vill du berätta lite bakgrund och kuriosa om din pålla? Är så nyfiken på hur dessa fina hästar är rent generellt
+ Toxid
Kul att höra lite historia. Min är/var mycket rädd om öronen och misstänksam mot hästar som kommer bakom, dock ej riktigt bakskygg. Min är inriden som femåring och i träning sedan ca sept/okt förra året. Han har vilat en del, fått behandling av ryggen som var mycket överbelastad osv. Vi ligger inte ens på LB tävlingsmässigt eller träning. Men vi jobbar på! Det är en lång väg att gå men ack så kul va!
Här kommer en liten snutt från träningen sist om nån vill kika
http://www.youtube.com/watch?v=WfuAdfgz-pM&feature=youtu.be
Men så fin! Är det första TP-avkomman du fött upp?