Vet en till salu för en massa pengarFinns en på Hästnet nu, en 4-åring.
Min häst dras m hagskador.. är sååå less
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till gänget, sååå tråkigt. Vi har 4-10 månader kvar av konvalescent, beroende på hur det läker..Vet en till salu för en massa pengarLite väl liten men skithäftig!!!
Oj!! Fy vad trist. Det måste kännas som en evighet just nu. Även om det e.g går rätt fort. Bläh för skadade hästarVälkommen till gänget, sååå tråkigt. Vi har 4-10 månader kvar av konvalescent, beroende på hur det läker..![]()
Det är tråkigt, men det får ta tid, då kommer vi att uppskatta ridningen mera sen :-)Vet en till salu för en massa pengarLite väl liten men skithäftig!!!
Oj!! Fy vad trist. Det måste kännas som en evighet just nu. Även om det e.g går rätt fort. Bläh för skadade hästar![]()
YesDet är tråkigt, men det får ta tid, då kommer vi att uppskatta ridningen mera sen :-)
Är det en TP här i trakterna?![]()
Om du menar den jag såg, så är det i Arboga den finns. Fuxvalack. Jättefin, men med TP'ns typiskt raka kors.
SkåneJag måste ha tryckt på fel knapp, skulle svara @malinsky
Såg den från Arboga jag med, i TP-gruppen på FB. Verkligen en sötnos! Väldigt lik min egna för 2,5 år sedan som då såg ut såhär:
![]()