Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl
Programridning på ridskolans kwpn tp sto tidigare i år.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151994868533042&l=5141953037188760653
59,65% och 173p
KL
Sådärja, redan nervös inför årets första tävling. Vi åker på en LB:1a 5 april. Shit, bara en månad kvar. Fast nån stans djupt inne längtar jag faktiskt också
Jag har hafr en Bates Isabell Werth, Passier Antarez och nu en Childeric DACSv: KWPN TP (tuigpaard) som dressyrhäst
Vad har ni för dressyrsadlar till era TP?
Trodde Höpfnern skulle passa, men icke.
Har ingen jättebra bild direkt på hur ryggen ser ut, denna är den bästa
Jag har en Crown, ligger som ett smäck på min häst. Hon ser ut såhär i ryggen:Jag har provat de dressyrsadlar jag har på henne
- Bates Caprilli - alldeles för svängd
- Hdr - Hamnar i bakvikt
- Stenbergs - Hamnar i bakvikt
- Edinbourgh - Hamnar i bakvikt, dock för att den är för trång
- Clarridge House - Alldeles för svängd
- Höpfner Ahlerich - Hamnar i bakvikt
Höpfnern är den som hamnar minst i bakvikt, paddar upp den bak fn.
Har en Hdr Fletcher (hopp) som funkar på henne. Dock m fårskinnspadd under, då den är för vid för henne.
Hon är byggd i uppförsbacke, och från manken bak till korset sluttar det sakta nedåt i en rätt rak linje.
Finns det något som kan passa, eller ska man satsa på att padda?
Min häst blev idag utdömd
Vi har under våren kämpat med kot & knäledsinflammationer som kommit och gått, nu sist 22/5 var hon friskförklarad, det tog sedan 4 veckor med igångsättning i skritt på lång tygel innan hon blev dålig igen. Hennes pålagringar har fått lite förändringar och gör så att hon inte håller längre helt enkelt. Otroligt sorligt och ledsamt, hon får nu gå på bete under sommaren, därefter får hon somna in
näää beklagar. vad trist med din fina hästMin häst blev idag utdömd
Vi har under våren kämpat med kot & knäledsinflammationer som kommit och gått, nu sist 22/5 var hon friskförklarad, det tog sedan 4 veckor med igångsättning i skritt på lång tygel innan hon blev dålig igen. Hennes pålagringar har fått lite förändringar och gör så att hon inte håller längre helt enkelt. Otroligt sorligt och ledsamt, hon får nu gå på bete under sommaren, därefter får hon somna in