KWPN duplikatpass??

Sandraochprince

Trådstartare
Hej. Vet någon hur å vem man kontaktar Holland för ett nytt pass för min häst?
Köpte henne i november å lämnade kvar passet för att säljaren skulle skicka in det i samband med tilläggsreg. Hon ljuger att hon skickat in det, eftersom SWB inte haft någon kontakt med henne. Nu svarar hon inte så nu har man blivit ”lurad” å kommer förmodligen inte få hem hennes pass, undra av vilken anledning... hur som helst, hur löser jag detta? Har försökt att googla men de e svårt eftersom det är KWPN.

Köpte henne i november å lämnade kvar passet för att säljaren skulle skicka in det i samband med tilläggsreg. Hon ljuger att hon skickat in det, eftersom SWB inte haft någon kontakt med henne. Nu svarar hon inte så nu har man blivit ”lurad” å kommer förmodligen inte få hem hennes pass, undra av vilken anledning... hur som helst, hur löser jag detta? Har försökt att googla men de e svårt eftersom det är KWPN.

Hittade ett nummer med engelsk information man kan ringa

https://www.kwpn.org/about-kwpn/organisation/contact

Lycka till

äsch, ångrade mig. Hade ett par följdfrågor men läste mer noga och hittade svaren...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka