LitenIsa
Trådstartare
Sv: Kvarlämnade hästsaker. Vad gäller?
Får se vad som händer. Kommer iallafall skicka ett brev.
Detta är andra gången jag stöter på hyresgäster som inte betalar för sig och ställer till merjobb. Tänker därför inte ta in fler hyresgäster, det är bara mer stök och bök än det ger något tillbaks.
Har nu 2 tjejer här som varit här i flera år och alltid skött sig exemplariskt, dem får stanna kvar men skulle dem flytta så ger jag upp det här med att hyra ut stallplatser
. Att det finns så mycket märkligt hästfolk. Kontrakt spelar ju ingen roll, dem skiter ju bara i det ändå (stod visserligen inget om att man var tvungen att ta med sina saker härifrån när man flyttade, trodde nog att det var en självklarthet, men tydligen icke...)
Får se vad som händer. Kommer iallafall skicka ett brev.
Detta är andra gången jag stöter på hyresgäster som inte betalar för sig och ställer till merjobb. Tänker därför inte ta in fler hyresgäster, det är bara mer stök och bök än det ger något tillbaks.
Har nu 2 tjejer här som varit här i flera år och alltid skött sig exemplariskt, dem får stanna kvar men skulle dem flytta så ger jag upp det här med att hyra ut stallplatser