Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släppt de, inte mkt pengar.Efter en dags shopping i olika butiker inser jag att jag har glömt en pryl i en butik, kostnad ca 70 :-. Jag var trött och valde faktiskt att inte åka tillbaka. Bensinen och min tid är ju också värt en del.
Hur skulle du gjort?
Jag har glömt en CD-skiva på ICA Maxi en gång. Iddes inte åka och hämta eller ringa heller. Jag tror att det jämnar ut sig i längden. Ett par gånger har jag upptäckt att jag fått med varor hem som tydligen legat kvarglömda på bandet när mina varor ska packas och då har dom åkt med av misstag.
Förhoppningsvis tog någon med sig skivan hem och har haft nöje av den.
Oj, när det händer så försöker jag se om kunden är kvar eller lämnar jag tillbaka det till personalen - jag har järnkoll på exakt vilka varor jag handlat (i riktningen att en felaktig vara som jag inte plockat identifieras till 100%, inte tvärtom).
Oftast tycker jag att en uppmärksam kund eller personal hojtar till när det händer mig, så det verkar funka åt andra hållet också.
Jag har noll koll och pratar ofta i telefon så jag skulle absolut kunna plocka med mig andras grejer utan att reagera alls
Å det tycker sällan omgivningen att det är så charmigt. För nä, jag har hittills inte sett någon som kan prata i telefon och få till att betala och packa varor upp och ner lika effektivt.
MVH/ luttrad affärsanställd som kan behöva få kontakt med telefonpratande kunder.