Min fetning.
O jag ser det som socialpsykologi.
Här brukar sånt kallas click-bait och generera reklampengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min fetning.
O jag ser det som socialpsykologi.
Click bait."Ingen trodde på honom men när han öppnar munnen häpnar alla" typ.
Och dom. Avskyr dom.så blir jag innerligt trött på alla videos som folk länkar till. "Ingen trodde på honom men när han öppnar munnen häpnar alla" typ.
Här brukar sånt kallas click-bait och generera reklampengar
Så långt har jag inte ens tänkt! Tänker bara att jag avskyr de som sjunger andras låtar och inte kan göra egna...
På något märkligt sätt föredrar jag ändå sådana där än rasistiska uttalanden, hästar, småbarn och hästar i mitt Facebooksflöde.Jag vet inte om det där är så mycket bättre... En går väl an men sen börjar det bli tråkigt...
Det där bråkar jag med FB om ständigt, jag är helt ointresserad av "toppnyheter" jag vill ha dem som de kommer in i tid!Jag väljer med jämna mellanrum "senaste nyheter" men fb ändrar om det till toppnyheter stup i ett.
Vad som är "topp-" skiljer sig en hel del mellan fb och mig.
Problemet med "toppnyheter" är att det är Facebooks algoritmer som graderar toppnyheterna åt dig.Det där bråkar jag med FB om ständigt, jag är helt ointresserad av "toppnyheter" jag vill ha dem som de kommer in i tid!
Har du Telia? Jag har gjort (nästan) samma grej, men kunde få reda på PUK-koden genom att gå in på "Mina Sidor" på deras hemsida.
Så sköntNä.
Det är min jobbmobil och jag har TDC - inga "mina sidor" .
Det löstes av en utomordetligt bra support
Jag har några vänner som har en blå stjärna på inläggen, de visas tydligen först, vet inte hur jag gjorde men man kan klicka på "Följer" och sen "Visa först", så kommer den vännens inlägg först i flödet.Jag vet inte om det där är så mycket bättre... En går väl an men sen börjar det bli tråkigt... Det som stör mig mest är att det "försvinner" inlägg som jag faktiskt vill läsa för att FB anser att vi tydligen inte interagerar tillräckligt med varandra men det har snarare med att göra att båda två skriver väldigt lite själva och när vi väl skriver så vill åtminstone jag se det...