Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skall icke komma undan:@Snurrfian: Delar hästen sin höstatus på FB?!
När jag hör sådant här är jag enormt glad att jag inte har FB
Har du Telia? Jag har gjort (nästan) samma grej, men kunde få reda på PUK-koden genom att gå in på "Mina Sidor" på deras hemsida.Jag har insett att jag själv mer och mer sällan skriver någon status på fejsboken. Men igår kom det en desperat en. Så många svordomar som slank ur i nattens timme när en uppgraderat OS-et och telefonen ville ha PIN-kod. som jag GLÖMT. Och sen letade jag (eller mest min sambo, jag själv satt pinsammeligen och grät) som en galning en fter det lilla kortet med PIN och PUK- typ en av två viktiga saker att spara - den fanns ICKE. Däremot hittade jag pappret den suttit fast på
Min jävla telefon har låst sim kortet och jag har har ingen PIN kod - det betyder att det inte går att ringa till mig eller att jag kan ringa från min telefon.
Så jävla frustrerande hur beroende vi är av telefonhelvetena.
Ja det är ju som princip inget större problem med filmen, ja förutom folk oförmåga att filma men ändå, men när den tycker upp för tionde gången i flödet samma dag, ja då blir jag lite less...@Snurrfian: Tack... tror jag jag skulle bli knäpp på få sådant där hela tiden (även om jag iofs hellre skulle ta hödelande hästar är någons spående i kaffesump eller teblad ).
Och VARFÖR kan folk inte vrida på mobilkameran när de filmar?!
Ja det är ju som princip inget större problem med filmen, ja förutom folk oförmåga att filma men ändå, men när den tycker upp för tionde gången i flödet samma dag, ja då blir jag lite less...
Pröva att bara scrolla det utanför din skärm.Jag blir också tokig... Är det någon som vet hur jag kan rensa bort och blocka den värsta skiten på ett hållbart sätt? Så jag slipper sitta varje dag och trycka bort inlägg... Finns det inställningar för reklam och sånt?
Jag vet inte om det där är så mycket bättre... En går väl an men sen börjar det bli tråkigt... Det som stör mig mest är att det "försvinner" inlägg som jag faktiskt vill läsa för att FB anser att vi tydligen inte interagerar tillräckligt med varandra men det har snarare med att göra att båda två skriver väldigt lite själva och när vi väl skriver så vill åtminstone jag se det...Jag har inte så mycket rasistiska uttalanden, hästar, småbarn och hästar i mitt Facebooksflöde.
Det ser mer ut så här:
Jag väljer med jämna mellanrum "senaste nyheter" men fb ändrar om det till toppnyheter stup i ett.Jag vet inte om det där är så mycket bättre... En går väl an men sen börjar det bli tråkigt... Det som stör mig mest är att det "försvinner" inlägg som jag faktiskt vill läsa för att FB anser att vi tydligen inte interagerar tillräckligt med varandra men det har snarare med att göra att båda två skriver väldigt lite själva och när vi väl skriver så vill åtminstone jag se det...
Gör den vännen till "nära vän".Jag vet inte om det där är så mycket bättre... En går väl an men sen börjar det bli tråkigt... Det som stör mig mest är att det "försvinner" inlägg som jag faktiskt vill läsa för att FB anser att vi tydligen inte interagerar tillräckligt med varandra men det har snarare med att göra att båda två skriver väldigt lite själva och när vi väl skriver så vill åtminstone jag se det...
Förutom de rasistska inläggen som jag spyr på och fått mig att överväga att ta bort folk som jag i grunden gillar och haft stort utbyte av vad gälle hästlivet, så blir jag innerligt trött på alla videos som folk länkar till. "Ingen trodde på honom men när han öppnar munnen häpnar alla" typ.
Min fetning.
O jag ser det som socialpsykologi.