Kuvert i Outlook

M

Monochrome

I Outlook har jag förut fått en ikon i system tray (svenska?) som ser ut som ett kuvert varje gång jag haft olästa mail.

Igår råkade jag stänga av den funktionen och nu kan jag inte se om jag fått nya mail utan att öppna Outlooks fönster vilket är ganska opraktiskt. :smirk:

Någon som vet var inställningen för kuvertikonen finns? Vill väldigt gärna ha tillbaka den igen! :)
 
Sv: Kuvert i Outlook

Gå in på Verktyg/Alternativ/Fliken Inställningar/Välj Epost-alternativ/Välj Avancerade Epost-alternativ

Mitt på sidan finns rubriken: När nya objekt anländer
Bocka i "Visa ett kuvert i Systemfältet"
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 626
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 124
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 859
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp