Breakdance
Trådstartare
Vilken häst, vilken tränare- vilket team!
Bara att lyfta på hatten, världens bästa häst leker med konkurrenterna!
Bara att lyfta på hatten, världens bästa häst leker med konkurrenterna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Torvald Palema är just nu Sveriges bästa häst och Kung-Åke är just nu Sveriges bästa tränare
Visst var de bra, MEN vill jämt bara kommentera en sak.
Det är inget skitsnack el klankande från min sida. Men undrar om det bara var jag som tyckte att han tryckte ut Commader Crowe i sista kurvan?
Åke fick Torvalds framben mellan ekipagen m CC på utsidan men det fanns inte plats för hela ekipaget. Bara en tanke.
Den situationen var inte trängre än den Torvald fick utstå i försöket.. det handlar väldigt mkt om marginaler och att genom tvrutan bedömma om det va snävt kört eller inte är väldigt svårt.
Enligt mejj var det ingen situation att prata om (jag fick faktiskt lov att gå in å kolla på loppet för att veta vad du menade) Som sagt, marginaler, hade kameran filmat i en annan vinkel kanske du inte ens reagerat på det
Tyckte att cc var tvungen att styra ut för att undvika en kollision. Kör själv löp så jag vet att de trycker om du kan.
Jag kör oxå lopp och nej, det va ingen trång situation, inte ens nån i studion reagerade ju på det och dom brukar va duktiga på att hugga på trängningar..
Kul att du också kör lopp.
Har tittat på filmen och tittar du igen så ser du att Åke trycker till Peter med sin sulkys hjul varpå Peter måste ut ett ½ spår nästan för att de inte ska kroka i. Hade Peter legat kvar i det spå som han låg hade aldrig Åke kommit fram.
Men detta är min bestämda uppfattning, sen att ingen yttrade något om det. Kan inte jag hjälpa eller fatta.
Åke gjorde samma sak i elitloppet och tryckte ut Civil Action med gidde annars hade han nog inte vunnit det loppet. Åke kör lite fräckt men inte fult.
Ja det var likadant. Jag håller med vad du säger. Men konstigt är ju att det har med utgången att göra, för hade han inte kommit fram så vet man inte vad som hänt. Visst det är en bra häst absolut, men CC är inte så dum han heller.
Commander Crowe har inte en chans mot Torvald, möjligen om Torvald springer baklänges med bundna bakben
Commander Crowe har inte en chans mot Torvald, möjligen om Torvald springer baklänges med bundna bakben
Breakdance och civil action:
alla lopp ska köras menar jag och allt kan hända. Hur många favoriter sas har misslyckats? Och galopperat.
Alla lopp ska köras ja, men det spelar ju uppenbarligen ingen roll om Torvald ligger sist in på upploppet och får ta dom i 4e spår eller kommer farandes från rygg ledaren.. enda chansen skulle väl isåfall vara att låsa in honom och så dum är minsann inte Åke. Nej, bara att njuta av att Sverige har en så fin häst som förhoppningsvis även kan ge fransmännen en match i vinter