Kuddar till koja

Lupino

Trådstartare
Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?

Sv: Kuddar till koja

Mitt tips är att köpa en eller kanske två stadiga skumgummi madrasser, skära ut de storlekarna du vill ha på "byggmaterial" och sedan sy på egna fodral.

Till små barn lite större "kuddar" till större barn, mindre kuddar som kräver lite mer byggnad.

Tack båda!

Efter att ha surfat runt lite så tror jag också på att sy egna...

Vi använde soffkuddar när jag var liten. Man kunde kanske köpa en gammal, billig soffa på Myrorna och bara använda kuddarna. Sy nya överdrag till och så har man STORA, stadiga kuddar att bygga med.

Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?

Lagerhaus! Har i flera storlekar och mysiga och färgglada är de.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 549
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Bonusdottern har pratat massor om att bädda och göra mysigt i studsmattan nån fin sommarkväll. Jag tänkte överraska henne med filmmys i...
Svar
0
· Visningar
260
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat