Krusbär, vinbär och hallon

Mysgrisen

Trådstartare
Det kan väl inte vara så vanligt att hundar vill ha det?
Idag när vi var ute och strosade i trädgården så ville vovven ha. Han gick och åt själv från buskarna. Såg faktiskt ganska roligt ut!

Sv: Krusbär, vinbär och hallon

Vi hade en tik förrut som älskade krusbär, precis som din åt hon direkt från buskarna, blev knappt nåt över till oss :D

Min mamma hade en briard förut som gick på bakbenen och tog äpplen från träden. Såg helfestligt ut!

Hallon tyckte min hund var jättegott! Hon gick och plockade från buskarna. Vindruvor var också mums! Men jag måste ta ur kärnorna först! ;-)

Min gamla tik gillade röda vinbär som hon mycket elegant drog loss från sina klasar med hjälp av framtänderna. Men så var hon också en ovanligt hungrig hund.

Våran hund en Bearded collie äter Hallon, krusbär och röda vinbär de svarta spottar hon ut. Precis som många andras hundar äter hon direkt från buskarna!

Hon äter även blåbär och lingon. Ser riktigt kul ut när hon kommer med lila tunga :rofl:

Den här herren

lilleskutt.jpg

äter hallon, smultrån, jordgubbar, blåbär och hjortrån direkt från plantorna... Inte så kul, när man vill plocka själv... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 961
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30