Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för erTack snälla du för att du tog dig tid att berätta. Vad skönt att det har gått bra med din häst.
Lycka till du med!
Min ena häst har krossat griffelben på båda sina bakben (vid olika tillfällen) och den ena läkte ihop av sig själv medan den andra var vi tvungna att op bort alla bitarna (rätt många). Dock var det ju "bara" griffelben och ingen fraktur. Det var båda gångerna i början på sommaren (har för mig det var vid betessläpp som det hände) så hon fick långt sommarlov och sedan var vi tbx igen på hösten.
Hoppas det går bra för din häst!
Nu var ju detta några år sedan så jag kommer nog tyvärr inte ihåg det. Det jag kommer ihåg är att hela sommarn gick åt till att vara konv. Inget bete för henne under två sommrar i rad.Hur länge vilade hon på box för att läka benet själv?
ok min häst har brutit griffelbenet och står på boxvila nuNu var ju detta några år sedan så jag kommer nog tyvärr inte ihåg det. Det jag kommer ihåg är att hela sommarn gick åt till att vara konv. Inget bete för henne under två sommrar i rad.
Men åhh vad trist. Håller tummarna för att det går bra.ok min häst har brutit griffelbenet och står på boxvila nu
Hej Tack snälla! Hon är fortfarande på kliniken, har varit i matta för att avlasta och det har väldigt bra sa vet. De röntgar om henne den 18/9, är det bra då får hon åka hem annars är hon kvar och röntgas igen om 14 dagar.Hur har det gått för er?
Vad tråkigt! Håller tummarna för att allt ska gå bra.ok min häst har brutit griffelbenet och står på boxvila nu