Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilken hemsk dag !
Känslorna har åkt upp och ned, i takt med att Buden uteblev eller blev !
Man visste ju att slaktarn var där och bjöd .
Skönt att Cutty lyckades köpa loss ett dräktigt sto från Slakt i Italien efter lite disskution med slaktarn!
Det var många dräktiga ston som inte blev sålda .
Helt otroligt att djurskyddet tillåter transport fram till 8 månades dräktiget .
Jag tror att det endast var ett fåtal åringar samt 2 åringar som får åka till Italien också............
Jag tror inte bilen skulle åka förrens i morgon och det GÅR att förhandla med slaktarn ! Det var kanske lättare i dag av skäl som jag inte vill gå in på här
Prova att ringa Lambada och prata med Sten !
Var hittar jag mer info om de hästar som finns kvar?
Hittade en annons på hästn*t om 4st dräktiga ston + ett tomt sto.
Där är det upptaget helatiden så jag hoppas att de stona får nya hem nu i denna stund!
Jag har plats (och foder m.m) till 2st hästar till... Skulle gärna rädda någon från slakt!
Ja det har jag gjort men eftersom det inte går att komma fram på de numrena som finns på hästnet så undrade jag om alla andra hästar redan var sålda till slakt och borta eller om det fanns ngn kvar.
Såg nu att mitt tidigare inlägg var luddigt och svårt att förstå
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.