Kriterieauktionen..

Sv: Kriterieauktionen..

Vilka dåliga priser hittills. Själva åker vi inte upp den här helgen efter de oroligheter som håller på nu. Har inte råd att både köpa häst och hus just nu och då får det bli hus som är viktigast. Stackars uppfödare säger jag bara...

Verkar bara vara Stall Courant som handlade? De är väl de enda som har hopp om framtiden...

Någon som vet vad det var för bud på nr. 154? (Tyckte att hon var fin:love:)

New Likeness gick åter, de hade inte tänkt släppa henne under 400 tusen.

Men bröderna Larsson & herr Lindblom sa rakt ut : "Vilket gräsligt kors hon har!!"

Hennes psyke är helt underbart!! Fast det har samtliga NewTrack uppfödda hästar.

Ser lite konstigt ut, bara lite annorlunda stavning. Men är det så så är det ju en oerhörd brist på fantasi...:o:p

*kl*

Kikar på länken.
Vilka låga priser.
Håller med, stackars uppfödare...

*delvis kl*
:banana: Åringen från jobbet blev såld idag!! Aningen underpris men vad kan begära när ytterligare 28 avkommor från fadern var på plats samt lös benbit... :crazy: Är dock glada att hon hamnar på "hemmaplan" så man får följa hennes utveckling!

Låga priser jodå, men inge dåligt med klöver Maggan spenderar... :grin:

Fö vill jag passa på att gratulera svärfar som vann med Bang In Line!! Hejja Åland!!! :bump:

kl
var där idag och ..
det var lite folk
vissa hästar var smala (enligt mitt öga)
det var rätt många som hade överben.

undrar vad de hamnar på för snitt idag...

De jag tittade på gick "kanske" bort
den ena hade banan huvud ...ruggigt fult,,sen var den fux med 3 vita ben..:eek:
och den andra som var så fin :love:hade dock en lös benbit

skandal, tur man inte är uppfödare.

Har skaffat folk som springer med "våra" uppfödningar idag.

Men nu ska jag åka upp och titta på auktionen.
En tumme behövs från er till nr 317 och 395..
Marknanden ser mörk ut och Super Arnie är inte i "ropet" längre.

Och en stor kram till Isz som jag träffade i torsdags där.
Hon tänkte ta med köttbulls-smörgås den dagen till mig :)

Ha en trevlig kväll ni övriga som sitter på nätet.

AM

Och en stor kram till Isz som jag träffade i torsdags där.
Hon tänkte ta med köttbulls-smörgås den dagen till mig :)

AM

Kram på dig själv. Det var kul att ses igen :laugh:

Vi är helnöjda med auktionen med tanke på den usla marknaden. Inte blev vi rika, men hästarna hamnade hos "rätt" personer. Det känns gott i hjärtat :love:

Fick mer än väntat för den ena och mindre än väntat för den andra så det jämnade ut sig. Den tredje ropade vi åter och kommer att leasa ut under tävlingskarriären istället. Hennes mor fick tas bort nyligen och vi vill behålla sista avkomman för framtida avel.
(Jag blev känslostyrd som vanligt ;))

Senast ändrad av en moderator:

Är inte insatt i avel för 5-öre men jag tror faktiskt att nr386 Lass Liberte kommer att bli ett riktigt klipp :o

Men samtidigt, vad vet jag ;)

423, Pepper Corn skulle kunna få flytta in hos mig! :)
Har ju ändå bestämt mig för att lägga ner 4-åringen så det blir snart en plats ledig!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Äntligen är jul och nyår över. Det är en vånda varje gång. Men nu kan man luta sig tillbaka och invänta ljusare tider. Om en månad så...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka