Kriterieauktionen online

L

lsz

Här sitter man och ska följa ASVTs Kriterieauktion OnLine, men jag kan inte se länken....någon annan som kan det :confused:

På sidan står det att man ska "klicka på länken nedan", men i min data finns det då rakt inte någon sådan länk :cool:
www.asvt.se

Sv: Kriterieauktionen online

gör som du
snart är det "våras" hästars tur (74-76) Heja Heja ;)
jag var tvungen att stanna hemma, dom andra hästarna vill ju också skötas om..

Men titta här då

162 Mademoiselle Hill S Starchip Entrprise - Galant d´Or

Nr 162 är inte e. Starchip u. Galant D'Or !!!!!!!!!! :eek:

Jag har just varit nere i stallet och gullat med Galants 1-åring och hon är inte i Stockholm....om hon inte är klonad förstås :eek: :cool:

Mademoiselle Hill är en helt annan häst efter In love with You.
Skulle inte tro att hennes ägare vill ha sin häst förväxlad med vår Maglemer .... :D :angel:

fast om man klickar på henne så kommer det upp en stam tavla med
In Love Wiyh You och Cascades Girl

Ja då är det rätt, men inte innan man klickar....jag blev lite snopen av att få se min häst i listan :rofl:

vad konstigt.. står inget pris på de andra..hmm inte åter heller.. undra varför..

Nr 75 hade jag nog varit sugen att räcka upp handen för....tur att man inte var på plats.....

jo men det är inte många ston efter coctail jet som går bra.. vad jag har hört..

mormorn har ju lämnat skapliga ston iaf... så kanske... :p
har nog själv inte heller "lagt ngn på minnet" ..

jag tyclker mig se mer fel!.Den efter Malabar Circel Ås-Ellas Suprise stämmer inte namet på istället....
Ser ut att en del gått billigt.Å anda sidan har andra hästar gått dyrare än jag kunnat ana...

Såg nu att en utav de jag, i princip, hade bestämt mig för att handla blev för dyr...jag hade sagt högst 40 000 på den och den gick för 55 000 och iofs var det ju tur eftersom jag inte var på plats...

Jag hade nog slitit mig i håret ifall den bara gått för 20 eller inte alls blivit såld...
mvh jesse

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 622
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 989
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 810
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka