Kris! Snabb hjälp tack!

majola

Trådstartare
Våra två gerbilhannar slåss! De är bröder, knappt tre år gamla och har alltid fungerat bra ihop. Nu på kvällen började de plötsligt slåss - ordentligt. Båda blöder och min sambo blev rejält biten när han tog isär dem.

Vi har tagit isär dem och ut ur terrariet. Fuinns det någon chans att de kan fungera ihop igen? Hur sätter man ihop dem?

Sv: Kris! Snabb hjälp tack!

Va konstigt att de börjar slåss nu, om de har fungerat ihop innan. Men okej, jag vet inte så mkt och gerbiler... :crazy:

Sv: Kris! Snabb hjälp tack!

Igår kväll satte vi ihop dem i transportburen (gerbiler samsas ju bättre på liten yta) och det gick bra. Nu har vi precis släppt tillbaka dem i terrariet och har dem under övervakning till att börja med.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 494
Senast: Urigurien
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 209
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
41 066
Senast: chio
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 001
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar