Kriiiis - Medical Card

H

Happy

Måste ha ett Madical Card till på torsdag!! Hur gör jag? Man kan beställa från förbundet, men det tar ca 2 veckor innan det kommer ju... Finns det på andra platser?! :confused:
Vet att jag är sent ute... :o :angel:

På en del tävlingsplatser finns det att köpa. Annars gick det på tre dagar när jag beställde från Ridsportförbundet.
Hoppas det löser sig.

Ah! Då kanske du kan berätta lite mer om hur det går till, och vad det är för hinder!?? :) Första gången för mig!

Själva tävlingen då....
Vilken starttid har du?
Du hoppar en vanlig hoppbana en sådär 8 språng kanske,
sen fortsätter du direkt ut på terrängbanan
om du inte vägrat ut dej eller ngt!
du saktar inte av alltså utan full fart bara!
sen rider du terrängbanan o
sista hindret brukar vara
ett vanligt banhoppningshinder.
ASKUL!
:banana: :banana: :banana: :banana:
:banana: :banana: :banana: :bump:

Verkar skitkul!!! :banana:
Får hoppas att inte hästen får sne´spel bara, så man missar terrängen... Det är ju det roligste!

Nej, jag har försökt att hitta, men bara hittat på förbundets hemsida och där tar det ett par veckor... :(Tips?
Funderar på att låna ett av en kompis, (som borde ha) och sen kopiera kortet och fylla i min "fakta"... Skulle det kunna funka??
Vore ju synd att missa allt pga det! :(

Precis så gjorde min kompis förrå året,
vi kopierade bara o skrev i hennes,
fast hon ringde o pratade med dom innan o de va ok sa dom.

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 695
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej, Våran tik parades för 30 dagar sedan, vad har ni haft för tecken vid denna tiden? Kiwi har sen 2 veckor tillbaka ätit väldigt...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: Karolina90
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 939
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar