Kriiiis - Medical Card

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Happy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 305
H

Happy

Måste ha ett Madical Card till på torsdag!! Hur gör jag? Man kan beställa från förbundet, men det tar ca 2 veckor innan det kommer ju... Finns det på andra platser?! :confused:
Vet att jag är sent ute... :o :angel:

På en del tävlingsplatser finns det att köpa. Annars gick det på tre dagar när jag beställde från Ridsportförbundet.
Hoppas det löser sig.

Ah! Då kanske du kan berätta lite mer om hur det går till, och vad det är för hinder!?? :) Första gången för mig!

Själva tävlingen då....
Vilken starttid har du?
Du hoppar en vanlig hoppbana en sådär 8 språng kanske,
sen fortsätter du direkt ut på terrängbanan
om du inte vägrat ut dej eller ngt!
du saktar inte av alltså utan full fart bara!
sen rider du terrängbanan o
sista hindret brukar vara
ett vanligt banhoppningshinder.
ASKUL!
:banana: :banana: :banana: :banana:
:banana: :banana: :banana: :bump:

Verkar skitkul!!! :banana:
Får hoppas att inte hästen får sne´spel bara, så man missar terrängen... Det är ju det roligste!

Nej, jag har försökt att hitta, men bara hittat på förbundets hemsida och där tar det ett par veckor... :(Tips?
Funderar på att låna ett av en kompis, (som borde ha) och sen kopiera kortet och fylla i min "fakta"... Skulle det kunna funka??
Vore ju synd att missa allt pga det! :(

Precis så gjorde min kompis förrå året,
vi kopierade bara o skrev i hennes,
fast hon ringde o pratade med dom innan o de va ok sa dom.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 585
Senast: Bullen22
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 055
Senast: mumin
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
2 045
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka