Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den senaste Khadyrov-filmen, rykande färsk direkt från tryckpressen.
Vi ser samma tema som förut: Mycket display, ytterst lite innehåll.
Det där är typiskt för mobbare och den mentaliteten. Om mobboffret försvarar sig så blir de kränkta och springer till högre ort och gråter om hur elak "Kalle" är mot dem.Logiken hos ryssarna (både vit och skitryssland) är tämligen intressant . Dom bombar och invaderar osv Ukraina, men sen har dom mage att hota Ukraina att om Ukraina anfaller på ryskt eller vitryskt territorium, då jävlar.
Själva spåret säger i mina ögon inte så mycket. Det kan ju se fint ut även om den bärande konstruktionen under är urusel. VI har ju sett bilder på att det brinner runt hela bron och då kommer ju stålet ha påverkats.
Det fetade = jag håller absolut med om det.Själva spåret säger i mina ögon inte så mycket. Det kan ju se fint ut även om den bärande konstruktionen under är urusel. VI har ju sett bilder på att det brinner runt hela bron och då kommer ju stålet ha påverkats.
Ja risken är ju att som jag hörde i en Youtube video idag att ryssarna förstör sin bro.Det fetade = jag håller absolut med om det.
Men jag gissar att om en halva ser bra ut, så kommer pressade ryssar fortsätta testa tyngre tåg i allt högre hastigheter på den sidan.
Jaha, Ukraina har inte ens attackerat ryska mål (som liksom tillhör fienden) men visst, belaruska mål kommer nog före ryska målVitryssland och Ryssland mobiliserar tillsammans nu enligt aftonbladet. Vitryssland varnar samtidigt ukraina för att anfalla mot Vitryska mål.
Det blir en sorgens dagJa risken är ju att som jag hörde i en Youtube video idag att ryssarna förstör sin bro.
Chans skulle jag kalla det.Ja risken är ju att som jag hörde i en Youtube video idag att ryssarna förstör sin bro.
Oj, den var.. svår att ta inMitt hjärta blöder
https://www.facebook.com/1082933158...7zhQUzgqXmXJaWUEfveX4RbYrJ3kHtkU5CJo69vLQFWl/
I kommentarerna fanns även en länk med berättelse om en hel familj som dött i ryska raketattacken den 6te oktober.
Eller så bryr de sig inte om militära mål, oavsett tillgång på information, utan satsar medvetet på att vara extra vedervärdiga.Ryssland vill visa sig handlingskraftiga och att de kan hämnas men saknar gedigen underrättelseinformation kring militära mål att slå mot. Så vägkorsningar under rusningstrafik, en gångbro, en djurpark och andra slumpmässigt utvalda civila mål får duga substitut. Återigen... och lika vidrigt varje gång.
Jag tror det senare, de riktar in sig på civilbefolkningen och infrastruktur. Ryssarna har alltid praktiserat den brända jordens princip, sin egen eller andras.Eller så bryr de sig inte om militära mål, oavsett tillgång på information, utan satsar medvetet på att vara extra vedervärdiga.
Eller så bryr de sig inte om militära mål, oavsett tillgång på information, utan satsar medvetet på att vara extra vedervärdiga.
Jag skulle vilja säga att det här är det enda de är 'bra' på.Jag tror det senare, de riktar in sig på civilbefolkningen och infrastruktur. Ryssarna har alltid praktiserat den brända jordens princip, sin egen eller andras.