Synd ingen slant på gasen när han sprang före bilarna.Glömde bort den här godingen till Khadyrov-film i min Khadyrov-rant häromkvällen.
Temat är fortsatt väldigt mycket display, ytterst lite faktiskt innehåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd ingen slant på gasen när han sprang före bilarna.Glömde bort den här godingen till Khadyrov-film i min Khadyrov-rant häromkvällen.
Herregud! Går sån där bullshit verkligen hem i det landet?Glömde bort den här godingen till Khadyrov-film i min Khadyrov-rant häromkvällen.
Skulle gissa att de flesta inte bryr sig men han själv får väl känna sig viktig en stund.Herregud! Går sån där bullshit verkligen hem i det landet?
Från JRR Tolkiens världar, det onda riket.
Jo, det vet jag såklart. Jag fattar bara inte var det kommer in här.
Ja såklart, jag borde skrivit "om någon fortfarande trodde att Rysslands militära utrustning matchar deras militära budget" eller något i den stilen.Ryssland lägger faktiskt tveklöst mycket pengar på sin utrustning.
Problemet är Ryssarnas kleptokrati, systemet där alla i produktionskedjorna ska roffa åt sig allt de kan. Det får till följd att det inte blir så mycket pengar kvar till den faktiska utrustningen, då allt från oligarker till sista budbil ska ha sin skärva av statens pengar.
På den där hemsidan finns en karta, se nedanJo, det vet jag såklart. Jag fattar bara inte var det kommer in här.
Mordor = Ondskans rike. Paralleller till Ryssland som nu attackerar Ukraina helt oprovocerat. De vinner inte direkt pris för världens vänligaste och fredligaste land direkt.
Det var biten med Stor-Mordor och Lill-Mordor och hur det hänger ihop med det här (väldigt roliga! ) skämtet jag inte fattar.
Jaha och enligt ryssarna så är det en bränsletank som fattat eld. Hur kan en bränsletank riva en vägbro som inte ser ut att vara påverkad av eld samtidigt som järnvägsbron brinner. Någon lite mer trolig förklaring borde de väl kunnat komma upp medDet verkar som om Putin fick en bomb mitt i Kerchbron i 70-årspresent i natt.
Jo, det har de ju gjort hela tiden. Men då är jag med, tack! Jag trodde helt enkelt att det hängde ihop med det tjeckiska skämtet, och satt och letade på kartan i länken efter något som kunde tolkas som Mordor...Stor-Mordor = Ryssland. Lill-Mordor= Vitryssland/Belarus som beter sig som en vasallstat till Ryssland för tillfället.
Samma men lite mer dramatik.Det verkar som om Putin fick en bomb mitt i Kerchbron i 70-årspresent i natt.
Putin hävdar dock att delar av bron skulle vara återställd redan ikväll.Det här verkar så ordentligt gjort att det kanske rent av kommer förkorta kriget.
Logistik för hela den ryska delen av kriget (även Donbass!) kommer få en knäck.
Sannolikt! Eller intePutin hävdar dock att delar av bron skulle vara återställd redan ikväll.
Det är mycket lättare att hävda än att återställa!Putin hävdar dock att delar av bron skulle vara återställd redan ikväll.
Det tar inte så lång tid att spänna upp en lina så kan soldaterna ta balanspinnen och gå över! (Del av bro är en fantastiskt utdragen definition)Putin hävdar dock att delar av bron skulle vara återställd redan ikväll.