Sv: Krångel?

Har hänt för mig under hela helgen, nu senast när jag öppnade första sidan, dvs innan jag loggat in. Uppdaterar om det händer igen med vilka sidor det handlar om, har hänt fem-sex gånger inatt bara.

*KL*
Är det samma felmeddelade som ullo visade tidigare i tråden, eller något annat. Är det bara i internet explorer?

Jag får samma som ullo fast på svenska, typ "du saknar åtkomst till internetplatsen". När man sen backar ett steg därifrån kommer man dit man skulle när man klickade första gången.

Har IE och det fortsatte hända under kvällen igår.

Jag kan tyvärr inte se ullos meddelande, jobbet har spärrat de flesta bilderna, men det står som mandalaki skriver här ovan. Ska kolla mer noga när (om) det händer igen.

kl

Nu hände det igen! Rutan säger såhär:
"Kan inte visa http://www.bukefalos...

Åtgärden avbröts"

Och sedan kommer man till "webbplatsen kan inte visar när man klickar på ok, trycker man då på tillbaka kommer man till sidan man ville till.

Och nu hände det igen, samma meddelande. (Det var förresten forumet Buke-hjälpen jag skulle öppna.)

Har bara problem här på jobbet med IE, har firefox hemma.

Fortfarande inga meddelanden här, men nu går det sirapssegt igen. Från jag klickade på länken till den här tråden och tills den öppnades gick det nästan 45 sekunder. Och jag har kikat på den flera ggr idag, så bilder etc ligger ju i cache.

Och nu hände det igen, men här gjorde jag lite annorlunda. Jag kollade på Senior med relationsprefixet, gick till Trav, men såg inget roligt så tryckte på tillbakaknappen, och då hänge det sig. Så då tryckte jag tillbaka igen och kom till S med relationer framme.

KL

Hände nu nyss (igen) på Hästmänniska. Trodde förrut det var fel på datorn men såg sen denna tråd.

Nu hände det mig också igen,

Skulle in i "En tråd om avmaskning och träckprov del 2" på hästvård via kontrollpanelen och mina prenumerationer.

Och så en gång till när jag skulle öppna en ny internetflick (har buke som startsida).

kl

Hände mig nu i SJ-tråden på Senior. Har för övrigt hänt ofta på senaste tiden (men detta var nog första gången idag).

Ny variant! Det här verkar ju skitkonstigt. Det låter ju som att NÅGOT är fel men att felmeddelandet kanske inte är det rätta...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar