Krafft's nya müslisortiment

_Runaway_

Trådstartare
Det kanske inte är så många som hunnit prova kraffts nya muslisorter, men är det någon som vet vad fodret kostar? Verkar ju vara ett bra foder, det är ju framtaget tillsammans med Red Mills.

Sv: Krafft's nya müslisortiment

Det kanske inte är så många som hunnit prova kraffts nya muslisorter, men är det någon som vet vad fodret kostar? Verkar ju vara ett bra foder, det är ju framtaget tillsammans med Red Mills.

Jag har provat det. Det är ju smakrikt till hästarna men jag anser att det är för dyrt.
En säck kostar 259:- eller om det var mer, 289:- ja, det låg däremellan iallafall. Är ju dyrt i längden, men som smakhöjare så kan man väl ge dem lite. Men varför inte ge betfor som de allra flesta tycker är mkt gott?

Jag ringde just och frågade om pris.
Den blå kostar 171:-
Den gröna 208:-
Den röda visste de inte priset på än eftersom de inte fått hem fodret än men det skulle ligga ungefär som det gröna.

Det är ju nästan dubbla kilopriset jämfört med vanliga grunden.. Ska vara något väldigt särskilt med det då om jag ska köpa :p

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 021
Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Migo
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka