Krafft Sensative

Limelight

Trådstartare
Någon som fodrar med detta? är ni nöjda ?

Jag har oftast kört med Mustangs Orginal mycket just för att det är havrefritt då min ena häst blir helt tokig om han äter havre.
Nu har det blivit "besvärligt" att få tag i dessa säckar där jag bor så funderar på att byta sort och tittat på just Krafft Sensative på grund av att det är havrefritt.

Sv: Krafft Sensative

Har använt Krafft Rehab som nu heter Sensitive i ca 5år åt vårt svårfödda fullbod. Funkar bra och är väldigt nöjd med det, började med det första sommaren efter att han haft Erlichia (stavar man så?) och han rasade i vikt, vetten rekomenderade det och det funkade bra så sen har vi fortsatt med det.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 952
Senast: Roheryn
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 726
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 515
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar