Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har för mig att jag läste på säcken att innehållet är 50 el 60% havre, Matildahavre stod det, vet inte faktiskt inte vad det är för typ av havre men det vet säkert andra här. Obs! Att jag inte är helt säker på %. Det står inte i någon folder utan jag har bara hittat det på säckarna.
Satt och bläddrade i frågorna på Kraffts hemsida och såg då att Grunden innehåller bara 20% havre och ingenting annat! Kom ihåg att jag skrivit att jag trodde 50% och vill rätta till uppgiften genast!
Mitt minne var tydligen inte så bra som jag trodde...
Absolut, blir han tossig så lär det inte vara av mängden havre i det i a f
Själv håller jag faktiskt på att slussa över min på Krafft Groov 125 istället och i den tror jag att det är ännu mindre del havre. Min pålle är rätt het f n och har haft svårt att sätta riktigt bra hull så på rek provar vi nu att gå över på Grooven istället.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.