Krafft Grund?

Sv: Krafft Grund?

Jag har för mig att jag läste på säcken att innehållet är 50 el 60% havre, Matildahavre stod det, vet inte faktiskt inte vad det är för typ av havre men det vet säkert andra här. Obs! Att jag inte är helt säker på %. Det står inte i någon folder utan jag har bara hittat det på säckarna.

Okej, tack! :)

Någon som vet någonting om Mustangs havrefria Müsli? Är den bra?

Satt och bläddrade i frågorna på Kraffts hemsida och såg då att Grunden innehåller bara 20% havre och ingenting annat! Kom ihåg att jag skrivit att jag trodde 50% och vill rätta till uppgiften genast:o!

Mitt minne var tydligen inte så bra som jag trodde...

Men gud så bra, då borde jag alltså kunna ge min häst det utan att han blir alldeles tossig! :)

Absolut, blir han tossig så lär det inte vara av mängden havre i det i a f:D

Själv håller jag faktiskt på att slussa över min på Krafft Groov 125 istället och i den tror jag att det är ännu mindre del havre. Min pålle är rätt het f n och har haft svårt att sätta riktigt bra hull så på rek provar vi nu att gå över på Grooven istället.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 111
Foder & Strö Mitt sto har lessnat på Kraffts müsli. Finns det något likvärdigt man kan ge henne?
Svar
8
· Visningar
1 030
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
637
Senast: Leeelot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka