Köttkross

C

crazy

Jämförelsevis dessa Bravo,Nordic och Klass...

...vilken har ni tyckt varit bäst rent kvalitétsmässigt och vilket kilopris respektive är det jämförelsevis?

Vad är det minsta man måste beställa för hemleverans för respektive?

Sv: Köttkross

Jag har Bravo bas och är väldigt nöjd. Det minsta man måste beställa enligt prislistan är en provpåse 1.2 kg med 8 st burgare. Priset för provpåsen är 25 kr.
Köper man ett stort paket på 24 kg så är kilopriset 19,37 kr.

Bravo verkar vara ett bra foder.

Fast jag är i detta fall enbart ute efter själva köttkrosset (mixar mat själv).

jag använder numera köttkross som ett kompliment till min hund och det kan jag verkligen rekomendera...varenda liten smula mat går ner och han äter med god apptit :) sedan har han även börjat lagt på sej lite vilket e gra eftersom det var mycket det jag var ute efter....
jag köpte en låda a´10 kilo för 173 kr. kan även köpa korv vis (korvarna ligger på ett halv kilo styck) och dom kostade 14 kr styck tror jag det var...

jag har köpt det på en större djuraffär....många djuraffärer som har foder brukar kunna ha det hemma :)

Fast det borde bli mycket dyrare för dej att köpa så?

ja du det har jag faktiskt ingen anning om...köper 10 kg för 173 kr. vilket jag tycker e helt överkomligt...den lådan räcker i 20 dagar fö min hund så det e inte så dyrt tycker jag men sen e inget pris för högt när det gäller min hund :) bara han äter å mår bra så spelar priset ingenroll.

Nej man behöver väl inte vara snål...jag köper dyrt foder till mina hundar.

Jag bara menar att när det finns flera som säljer köttkross och man beställer hemleverans tex...så pressas priset och övriga slantar kan då till annat som hundarna behöver.

Jag har 4 stora hundar...och de äter därefter.Därför betyder priset en hel del...jämförelsevis...det är därför jag vill kontra och se jämförelse kvalité och pris.

Priima säljer inte köttkross rent...men där är minsta beställning 100 kg på deras fullfoder.Jag vet inte vad andra har som minimum på köttkrosset för hemleverans i kg?

nää det var inte så jag menade :) visste faktiskt inte att det fanns på hemleverans, å självklart har man fyra hundar då spelar priset lite roll...

Ingen annan här som testat köttkross?Även från övriga tillverkare?

Jag köper köttkross från det lokala slakteriet för 11 kr/kg och det håller hög kvalité. Det är förpackat i 2 - 2 1/2 kg påsar som ligger i lådor på sammanlagt runt 25 kg.

Mvh,
Duvan

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 608
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 385
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 460
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka