F
foxtrot
Okej , jag vet att det redan finns massa sånahär trådar men jag hoppas att ni inte blir alltför arga . Nu är det så att min pålle har varit halt i 1 ½ vecka , inte mkt endast merkarat på böjt spår . Nu har jag bett min hovslagare kolla på honom och vi misstänker en kotledsinflammation på höger fram . Hästen i fråga är redan 17 år , kommer han att bli bra och isf hur lång tid kommer det att ta ? Vi ska in på klinik nästa fredag .
Dessutom undrar jag vad detta kan bero på ? Jag rider faktiskt inte så mkt på volt, eftersom jag vart rädd för just detta och jag har inte ridit speciellt mkt skänkelvikning heller (nån sa att det kunde bidra) . Jag har inte heller hoppat överdrivet , 1 gång i veckan ungefär . Nu i sommar hoppade jag inte på 5 veckor och har bara hoppat 2 ggr på 3-4 veckor . Vad kan det bero på ?
MVH Frida
Dessutom undrar jag vad detta kan bero på ? Jag rider faktiskt inte så mkt på volt, eftersom jag vart rädd för just detta och jag har inte ridit speciellt mkt skänkelvikning heller (nån sa att det kunde bidra) . Jag har inte heller hoppat överdrivet , 1 gång i veckan ungefär . Nu i sommar hoppade jag inte på 5 veckor och har bara hoppat 2 ggr på 3-4 veckor . Vad kan det bero på ?
MVH Frida