Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror ju lite på om den ska vardagsfriseras, utställningsfriseras, skalas ner, om den är tovig eller tovfri, hur den beter sig på bordet, om den ska duschas eller inte osv.
För en handklippt lammfrisyr kostar det hos mig 450:- och ska den rakas ner kostar det 300:-. Kloklippning ingår och priset förutsätter att hunden står ok på bordet och att den inte är aggressiv.
Ok 300 kr är ju inte allt för farligt. Men priset kan variera från ställe till ställe eller? Om om man vill ha den badad och borstad dessutom? Räcker det med nos/tass och magrakning var tredje mån oxå eller ska man göra det oftare och vad kostar endast det? Jag vill bara veta vad man har för alternativ om fd ägaren inte ställer upp tills man sparat ihop till en bra egen klippmaskin. Fryser de inte med 1 cm päls i värsta blåstvintern ( råa göteborgs vintrar )
Jag får min vovve klippt för 500,då kan jag ställa ut med den frillan
Tror bad och kloklippning ingår,men det har jag oftast fixat dagen innan,snäll som man är!
Men obs,hon klipps med maskin,trimmas ej!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.