Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har aldrig kommit under 2000 kr för tandåtgärd! Idag har jag betalat 5000kr!! för två st. En borttagn av två vargtänder o en enkel koll m lite slipning o rådgivn.
Tandtekniker i Sthlm, utbildad i USA - 1000:- i grundavgift, sedan kan det tillkomma extra beroende på behandling. Billigare om flera hästar behandlas på samma stall.
Jag har kollat tänder regelbundet på samtliga hästar jag haft min ägo, betalt allt ifrån 1000-2000 kr beroende på vart jag varit och i vilket sammanhang. Det är nu dags för tandkoll på den nya och jag tycker det är såååå svårt. Jag har hört så många mardrömshistorier och har också själv insett att vissa gör med skada än nytta eller att man betalar för "ingenting" vilket gör mig osäker. Så priset känns ganska oviktigt i frågan om det inte är någon som kan det den gör, hellre 2000:- och att man får ut något av det och att man kan känna sig trygg med personens kunskap än 1000:- och utan resultat eller kunskap. Om någon har tips på vettig person/klinik/veterinär som är bra på riktigt i Västra Götaland eller angränsande län så skicka gärna pm. bor i Alingsås och kan tänka mig att köra iaf ett par timmar +/- för någon som är bra!
1500 av veterinär som arbetar med tänder, kommer till vårt stall men vi är i regel flera patienter då. Minst 5 st eller Max 8. Det inkluderar allt, reskostnad, sedering, bedövning etc.
Drygt 2000:- per häst inklusive flourlack med banansmak prydligt specificerat på fakturan
men då kommer veterinär med assistent ut till stallet och det är jag tacksam för
Duktig tandtekniker, brukar jag använda mig av för tandkoll. Tar 1200 kr. Hade gärna rekommenderat dem till dig @Miiikaela_ , men Kristianstad är nog lite för långt bort?
Var på Evidensia-klinik i mellansverige i mellandagarna. Betalade 2400 för stora åtgärder på hakar samt kariesbehandling. Hakarna satt på tänderna längst bak och verkade ha missats av "åkarunt"-tandläkaren hon varit hos för ett knappt år sedan...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.