Korthållare

malumbub

Trådstartare
Hur stora är veterinär-/startkorten (eller vad de nu kallas)?
Får man vika korten?

Någon som kan hjälpa mig?

Hur stora brukar kartorna vara...?

Sista planeringarna innan första starten, så man är ganska frågvis nu... :crazy:

veterinär korten är som ett a4 och ja du får vika det till ett frimärkes storlek om du vill, bara du vecklar upp det till grinden ;)

kartorna kan vara allt från ett a4 till tre-fyra a4 men ofta är de som två a4. Dem får du ju också vika, bara att stoppa ner i första ficka ;)

kul att du ska starta, var då någonstans?

Ska starta CR på Berga på söndag!!! :eek: :crazy:
Ok, ingen tävlingsklass, men ändå första gången jag åker iväg med hästen och så... :crazy:

Ok, vad bra! Då har min plastfickslösning visat sig duga bra då! :D (Red mycket med midjeväska förut, men jag tycker de är i vägen... Stoppar liksom luften innanför kläderna och så... Obehagligt...)

Nåt mer att tänka på? *mycket i huvudet nu*

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
599
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 731
Senast: Tonto
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Senast: Lavinia
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama