Korthållare

malumbub

Trådstartare
Hur stora är veterinär-/startkorten (eller vad de nu kallas)?
Får man vika korten?

Någon som kan hjälpa mig?

Hur stora brukar kartorna vara...?

Sista planeringarna innan första starten, så man är ganska frågvis nu... :crazy:

veterinär korten är som ett a4 och ja du får vika det till ett frimärkes storlek om du vill, bara du vecklar upp det till grinden ;)

kartorna kan vara allt från ett a4 till tre-fyra a4 men ofta är de som två a4. Dem får du ju också vika, bara att stoppa ner i första ficka ;)

kul att du ska starta, var då någonstans?

Ska starta CR på Berga på söndag!!! :eek: :crazy:
Ok, ingen tävlingsklass, men ändå första gången jag åker iväg med hästen och så... :crazy:

Ok, vad bra! Då har min plastfickslösning visat sig duga bra då! :D (Red mycket med midjeväska förut, men jag tycker de är i vägen... Stoppar liksom luften innanför kläderna och så... Obehagligt...)

Nåt mer att tänka på? *mycket i huvudet nu*

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Fiorano
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Ramona
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 464
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
603
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka