MayGrace
Trådstartare
Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma intressen även om vi också har egna intressen. Min sambo är mycket förstående för min livsituation då jag har mycket bagage med mig in i vårt förhållande. Känns som vi kört fast, bråkar mycket för skit saker, glidit lite ifrån varandra men ändå inte, känns som vi fastnat i samma spår. Min sambo jobbar mycket och jag är arbetslös, och det påverkar också då han är borta många kvällar & helger. Det känns som vi tappat bort varandra på vägen sedan han började jobba hel tid, vi umgås sällan med folk och det gör min sambo frustrerad då han är väldigt social och jag gillar hemmakvällar.
Nej känns som vi måste försöka lösa det här på bästa sätt, vi älskar varandra och har egentligen ett rätt bra liv tillsammans förutom att vi som sagt kört fast nånstans.
Vad gör man? Kändes som jag behövde skriva av mig .. Svårt att prata med folk om det här ..
Nej känns som vi måste försöka lösa det här på bästa sätt, vi älskar varandra och har egentligen ett rätt bra liv tillsammans förutom att vi som sagt kört fast nånstans.
Vad gör man? Kändes som jag behövde skriva av mig .. Svårt att prata med folk om det här ..