Körskola för hästar!!

T

Totinona

Min högsta dröm är att starta en körskola med hästar, som en ridskola, fast man kör! Men vad finns det för regler? Jag vet att man måste vara godkänd av svenska ridsportsförbundet för att säga att man har ridkurs, men vad gäller för körkurs? Och hur utbildar man sig till körtränare!

/Tina

http://www.kuskringen.nu finns det mycket matnyttigt... Själv har jag gått på körskola för Anders Eriksson och det bästa som har hänt mig... Lycka till Hör gärna av dig om du vill veta nåt... Kram

Hej!
Ska på kurs för Anders på fredag..i skåne..var gick du??Är han bra??
Berätta vad ni gjorde, och fick lära er..

Sam

Jag gick på hans körskola som han har HEMMMA på Rockelstad... Ja det är faktist sant, han har ett hem men det är svårt att tro... Man kan säga att det var privatlektioner under 2 år körde jag för honom... Han är jättebra, kunnig har lärt mig väldigt mycket av honom...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 121
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38