T
TrottGold
...är ju världens tråkigaste tid nu! Jobbar till fyra (dock bara varanannan vecka som tur är) & när man kommer hem då är det ju kolsvart ute - tycker det är läskigt att vara ute & köra då - dels för att bilarna kör lagomt fort ibland + att det börjar bli halt. Är en unghäst jag har vilket gör att jag inte kan rida heller (om det nu skulle vara så mycket trevligare...).
Blir tyvärr så att jag kör ca: 3dagar ena veckan & 5 den andra... Är meningen att jag ska försöka komma i lite bättre kondis nu under vinter & börja snabbjobba om ett par månader...
Hur gör ni?? Visst - hade man bana eller slinga eller dylikt som var belyst skulle det ju vara piece of cake, men nu är det ju som det är...
HJÄLP!!!
Blir tyvärr så att jag kör ca: 3dagar ena veckan & 5 den andra... Är meningen att jag ska försöka komma i lite bättre kondis nu under vinter & börja snabbjobba om ett par månader...
Hur gör ni?? Visst - hade man bana eller slinga eller dylikt som var belyst skulle det ju vara piece of cake, men nu är det ju som det är...
HJÄLP!!!