lytesout95

Trådstartare
Kvitter kvitter!

Bara tvungen att dela min glädje, ska på helgkurs hos Hans Sidbäck med den lilla anglon.

:banana:

Sv: Körkurs!

Kan bara kvittra med då vi också ska på helgkurs!!

grattis!!

Det är sååå kul med kurs, var på min första för en dryg månad sen.
På tisdag till veckan ska vi på körlektion för Rolf Hedqvist i Flarken. Så peppad man blir!!!!:idea:

maria

Senast ändrad:

grattis!!

På tisdag till veckan ska vi på körlektion för Rolf Hedqvist i Flarken. Så peppad man blir!!!!:idea:

maria

Jisses va tiden går fort.. Är de så länge sen vi spännde för min lilla köttbulle som knappt rymdes i rockarden..

En vecka kvar till dommedagen ja...
Ikväll har jag genrepat med herrarna.. ursch Krutrök går nästan FÖR bra nu.. så ALLT kommer väl att bli kalabalik på tisdag..

Pelle däremot tyckte att DRESSYR men matte.. är du säker på att du inte har glömt nån ställa fram koner så vi kan busa istället??? Ja har bestämt för mig att de är sånt man gör på banan..
Fick Morra åt han på skarpen och vifta lite med den 2 meter långa saken.. Då muttra han några väl valda ord och gjorde sitt jobb!

Anna-Carin

Jag vill också åka på kurs eller träna för någon. Här finns inget sådant.
Men det är väl ingen som vill ta sig an två små pluttiga åsnor som inte har för avsikt att tävla mer än någon träningstävling....

Vi ska vara hemma hos Hans och Madde.Vi har hållit på i två år och åkt på kurser,man blir peppad och får träffa likasinnade.

Glömde säga att vi kommer med kallblod,men även ponny hingsten skall följa,fast kanske nästa gång.

Kul!
Hoppas ni ska gilla det :)
Måste ta och se till så sambon bokar in lite lektion åt sig själv där också, ska bara komma sig för.

grattis!!

maria

Jaha det är du :) som tränade för birgitta med den vite ;)
Jag kommer oxå på tisdag :) / Karin

Jaha det är du :) som tränade för birgitta med den vite ;)
Jag kommer oxå på tisdag :) / Karin

Ja, det var ju jag det och Nicole. Men den här gången ska jag ta shettisen Jeppe. Där har vi lite mera krut. Det han saknar i mankhöjd det tar han igen i fart! :D

Roligt att du också ska komma.

maria

Karin och Maria... Vi ses i morgon som sagt...
Här övas nu lugna fina mantran... andas slappna av och KÖR häst.. lugn Krutrök.. andas slappna av och KÖR häst... lugn gubben.. spara dina krafter...

Jag är JÄTTENERVÖS inför i morgon. Inte för att köra för Rolf egentligen.. Utan de är väl mera OM jag har nån styrning på herr JAG VILL faktiskt röra på mig.. stå stilla är JÄTTE tråkigt.. NU går vi..eller..Krutrök som han heter i papprena...

Å köra Pelle ja.. DE gäller bara å ge honom lång uppvärmningstid så går det som en dans! Den herrn är en klippa!

Anna-Carin

Han har stått i stallet där jag håller till:)

Vad världen är liten! Var det just innan vi köpte honom eller var det längre sedan? Gossen är ju arton bast så han har nog hunnit stå i några stall. :) Nu köpte vi inte Jeppe för att i första hand köra, utan för att barnen skulle få en "egen" häst. Men han är kul att köra.
Han är en liten guldklimp. :love:

Maria

Två år sen eller så. De du köpte honom av sålde honom till ridskola, köpte tillbaka honom och då hade en hos oss honom på foder ett tag :) Riktigt härlig liten ponny!
Har massa bilder fast nog mest suddiga, haha.

Vi har varit på kurs i kväll med Jeppe å han fick både ris och ros. Rolf Hedkvist sa: en så jävla fin häst du har, men han är ouppfostrad!!!
Han går innan du har satt dej å står inte still i halten.:crazy:
Jag jobbar på det!
Sen fick jag faktiskt beröm för att han var så slimmad!!
Kan du tro, en slimmad shettis! :rofl:

maria

Senast ändrad:

Vad kul! :D:)
Du har inga bilder?
Ja, han måste vara en av de smalaste shettisarna jag sett, haha.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 793
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Lavinia
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka