Körkurs i Jättendal

Burza

Trådstartare
Är det någon mer här som ska på körkursen i Jättendal den 25-26/8?
Jag tycker det var jätteroligt och bra förra året så jag har anmält mig och min shetlandsponny i år igen:banana:.

Sv: Körkurs i Jättendal

Vart hittar man mer info om den? :)
Jag hade ju gärna åkt till Villvattnet men iom att jag inte visste när knodden skulle titta ut tordes ja ginte anmäla mig.
Så en annan kurs vore kanske inte så fel :)

Ja, lite mer info vore verkligen kul! Då kanske jag oxå dyker upp! :)

Varför är allt sånt roligt så j*vla långt bort? Jag skulle oxå vilja vara med på nåt sånt!

Hallå!
Det går ju att sova från fredag oxå om man vill starta tidigare...det finns hage eller utebox till pållen :banana:. Hur långt är det då??

Om jag förstod rätt så ligger det lite nedanför Sundsvall och vi har 60 mil dit. Det är för långt att åka för "bara" en 2-dagars kurs. Hoppas dom kan börja anordna sånt här nere oxå.

OJJ!
Ja, det var lite långt kanske :( mendet finns väl mer "körning" söder ut?? Jag tycker att det alltid är torka här uppe......men vi försöker att få igång alla körvänner så det sprider sig lite :bump:

f-n att jag inte har någon transport! Det är ju mindre än 30 mil dit... men jag kan ju inte ta mig och shirekillen dit... suck. Annars lät det som en jättebra helg!

Ja det finns "mycket" tävlingar och träningar, men inte så mycket kurser och läger, och det hade vart roligt att vara med på något sådant också :)

Ni får komma ner hit och träna maraton, här finns bra banor att träna på, kanske skulle ordna en egen "buke-kurs" ;)

Jo, jag har inte anmält än men jag kommer nog att åka med våran lilla B-ponny! :)
Är det någon annan som kommer att tröska E4:an? Jag har med min dotter som groom och hon är inte till stor hjälp om något inträffar... så det skulle vara skönt att göra sällskap upp med någon, stanna och rasta tillsammans och så. :bump:

Liknande trådar

Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 971
Senast: Bison
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
10
· Visningar
573
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 457
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp