Isak fick ett låååångt sommarlov (hela Augusti) pga jag var på semester. Sen började jag på universitetet och hade väldigt lite tid. Nu känns det äntligen som jag fått ordning på rutinerna. Isak var extremt slö och varm förra veckan så han klipptes i helgen och nu jäklar ska vi komma igång igen
Bild från idag:
Vet inte om ni kan se filmen men provar. Glad bockande ponny
<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/sv_SE/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>
<div class="fb-post" data-href=" " data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href=" ">Inlägg</a>
Bild från idag:
Vet inte om ni kan se filmen men provar. Glad bockande ponny
<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/sv_SE/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>
<div class="fb-post" data-href=" " data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href=" ">Inlägg</a>