Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan! Var bra längesen jag skrev här! Jag körde in min ponny när hon var 13 tror jag (red henne innan men blev för stor), hon är 19 nu. Vi körde en del, men hade en vagn utan fjärding så det blev lite för skumpigt i paddocken. Så vi körde mest ut men jag saknade dressyren. Av olika anledningar har jag dock inte kunnat köra (eller tömköra) på 1,5 år. Nu har jag dock flyttat till ett stall med paddock och ridhus, köpt utrustning för 20', så nu finns ingen återvändo!!
Utrustningen har dock inte kommit än, så nu tömkör jag en del. Märks att både jag och ponnyn är ringrostiga när det gäller tekniken, men hon känns stabil så det kommer nog inte bli några problem att börja köra sen! Ska kolla upp lite olika övningar man kan träna på i väntan på nya vagnen. Några tips?
Jag kommer börja använda en french collar, innan har jag haft en rak brösta, så det ska bli spännande. Annars använder jag sidepull och reptömmar!
Här är vi! Gamla utrustningen och innan vi började använda sidepull